شرکت فنی مهندسی اسکوتریا یا خدمات تعمیر اسکوتر برقی

تعمیر اسکوتر برقی ناین بات،پرومینی،سگوی،میجیا

5/5 - (9 امتیاز)

سلام خدمت همراهان گروه مهندسی اسکوتریا در این اینجا با شما هستیم در خصوص تعمیر اسکوتر برقی ناین بات،پرومینی، میجیا و بررسی ایرادات آنها و مشکلاتی که ممکن است برایشان بوجود آید و راهنمایی برای جلوگیری از بروز این ایرادات همچنین شما را راهننمایی خواهیم کرد که چگونه از اسکوتر برقی ناین بات خود مراقبت کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید

لازم به ذکر است تمامی توضیحاتی که گفته شده در این صفحه جهت تعمیر اسکوتر برقی ناین بات در راستای آشنایی شما با ایرادات و خرابی های اسکوتر ناین بات میباشد توصیه میشود اگر قصد تعمیر این مدل از اسکوتر شارژی ها را دارید حتما قبل از هر کاری با ما مشورت کنید زیرا ممکن است بر اثر باز و بسته کردن باعث اتصالی شود و ایرادی به ایراد اصلی دستگاه وارد شود بنا بر این حتما این نکات را رعایت فرمایید تا مبادا خسارات جبران ناپذیری به مادر برد دستگاه وارد شود. 

اولین اقدام برای تعمیر اسکوتر برقی ناین بات چیست؟

اقداماتی که باید در خصوص تعمیر اسکوتر برقی ناین بات و  شیائومی انجام دهید،ابتدا با ما تماس حاصل فرمایید و مشکل دستگاه خود را عنوان کنید ممکن است با راهنمایی های تعمیرکاران ما مشکل حل شود.در غیر این صورت میتوانید اسکوتر برقی را برای ما رسال کنید.یا به صورت حضوری تشریف بیاوریدبعد کارشناسی و اعلام هزینه تعمیرات و بعد از توافق با مشتری ظرف مدت کمی اسکوتر برقی شما رفع ایراد میگردد.بعد از تست دستگاه با شما عزیزان تماس حاصل میگردد و اسکوتر برقی برای شما عزیزان ارسال میشود.

همچنین بعد از تعمیر اسکوتر برقی ناین بات یک هفته مهلت تست به شما عزیزان داده میشود تا با اطمینان خدمات اسکوتر ناین بات خود را به ما بسپارید،از دیگر خدمات مجموعه اسکوتریا تست و عیب یابی دستگاه در حضور مشتری میباشد که همین امر باعث دلگرمی و اعتماد مشتریان به این مجموعه شده و لازم به ذکر است کلیه قطعات اسکوتر ناین بات برای شما عزیزان موجود میباشد که با گارانتی اسکوتریا تقدیم حضورتان میگردد.

تعمیر اسکوتر برقی ناین بات

ایرادات شایع که در اسکوتر ناین بات پدیدار میشوند:

چرخ اسکور ناین بات و ایرادات آن:

ا+ین قطعه وظیفه تبدیل انرژی الکتریکی به مکانیکی را بر عهده دارد و با فرمان برد اسکوتر برقی ناین بات شروع به چرخش میکند. قدرت این موتور 350 وات بوده و در مجموع 700 وات قدرت را برای ما فراهم کرده است این موتور ها از نوع براشلس میباشد و دارای سنسور اثر هال هستند.

از عمده خرابی موتور های اسکوتر برقی ناین بات داغ کردن آنها و سوختن سیم پیچ می باشد برای تعمیر چرخ اسکوتر برقی ناین بات می توانید با ما تماس حاصل فرمایید

مشکلاتی که ممکن است برای چرخ اسکوتر برقی ناین بات پیش بیاید عمده ترین آن خرابی لاستیک و والف میباشد. که بدلیل تیوپلس بود فاقد تیوپ داخلی میباشند.و دومین مورد خرابی قسمت سیم پیچ میباشد که باید بر طرف شود البته خرابی چرخ اسکو تربرقی. ناین بات کم مشاهده شده است بدلیل کیفیت بالای ساخت آنها.

 

motor brushles nineboot
پین اتصال دهنده دسته ناین بات

باتری اسکوتر برقی ناین بات و جلوگیری از خرابی آن:

حیاتی ترین اجزای سازنده هر دستگاه برقی باتری آن میباشد زیرا ولتاژ مصرفی را برای دستگاه فراهم. میسازد و دارای طول عمر معینی دارد اما اگر از آن مراقبت نشود مسلما زود تر از عمر مفیدش خرابی میشود.باتری اسکوتر برقی ناین بات نیز مستلزم مراقب میباشد ساختار آن از نوع لیتیوم یون بوده. و دارای 30 سلول که با سرس و موازی شدن آنها در مدار 56 ولت را فراهم میکنند. این قطعه از استاندارد ip54 که مقاومت دستگاه در برابر رطوبت و گرد و خاک است برخوردار میباشد.

شاسی و پین اتصال دهنده اسکوتر ناین بات

تمامی اجزا و قطعات اسکوتر برقی ناین بات روی قطعه ای سوار میشود که اسکلت یا شاسی نام دارد. که جنسش از آلومنویوم خشک میباشد در صورت ضربه و یا وزن بالا ممکن است بشکند.

در صورت شکستن باید تعویض گردد و قطعه دیگر که دسته اسکوتر برقی ناین بات.به آن متصل میباشد. پین نگهدارنده است که در صورت کج کردن بیش از اندازه دسته ممکن است بشکند خرابی این قطعه شایع بوده است و باید تعویض گردد.

scooter nineboot

مشکل تعادل در اسکوتر برقی ناین بات از کجاست؟:

scooteria repair scooter

پرش و پاسخ متداول در خصوص تعمیر اسکوتر برقی ناین بات

اصلی ترین ایراد در باتری اسکوتر میباشد اپر چنانچه سلول های باطری دچار افت ولتاژ شوند این ایراد بوجود می آید البته لازم به دکر است در برخی از موارد خرابی و قعطی در برخی از قسمت ها و اتصالات باعث این ایراد میشود تدکر میدهیم که به هیچ وجه اقدام به بازکردن اسکوتر برقی ناین بات نشوید زیرا باز کردن این مدل ها لازمه تجربه بالا است

از دلایل این ایراد عدم شارژ زدن به مدت طولی است اگر اسکوتر به مدت زیاد به شارژر وصل نشود دچار افت ولتاژ میشود و شارژر دیگر قادر به شارژ کردن باتری نمیباشد در خصوص تعمیر اسکوتر برقی ناین بات و رفع این ایراد میتوانید با ما تماس حاصل کرده و جهت تعمیر باتری به واحد تعمیرات مجموعه تشریف بیاورید

یکی از ایراداتی که ممکن است برای اسکوتر برقی شما بوجود آید مشکل سفت شدن چرخ آن است که در بیشتر مواقع دستگاه روشن نمیشود با مشاهده چنین ایرادای در اولین اقدام فورا باتری اسکوتر برقی را جدا کنید بدلیل اتصالی در برد دستگاه و بروز چنین ایرادی تمام قطعات متصل دچار آسیب میشوند همچنین باتری،بعد از خارج کردن برای رفع ایراد به واحد تعمیرات ما جهت تعمیر اسکوتر برقی ناین بات مراجعه کنید لطفا بدون داشتن مهارت اقدام به تعمیر اسکوتر برقی خود نکنید زیرا این کار نیاز به تجربه بالا دارد و ممکن است آسیب جدی وارد کنید برای مراجعه میتوانید از طریق شماره تماس پایین صفحه با ما تماس حاصل فرمایید 

اگر این اتفاق برای اسکوتر برقی ناین بات شما رخ داد قبل از هر کاری بک پیچ گوشتی و یا یک آچار آلن بسته به نوع پیچ های تعبیه شده در زیر اسکوتر برقی و در چهار طرف، پیچ های باتری را باز کنید و باتری اسکوتر برقی ناین بات را خارج کنید بعد از این با سشوار اقدام به خشک کردن محل آبخوردگی کنید  سپس باتری را به آهستگی سر جای خودش قرار دهید دقت کنید اگر جرقه در محل اتصال کانکتور باتری زده شد تلاش به جایگذاری نکنید در این مواقع با ما تماس بگیرید و برای تعمیر اسکوتر برقی ناین بات به واحد تعمیرات ما مراجعه فرمایید با بررسی در حضور شما و مشخص شدن ایراد اعلام هزینه میشود و در صورت تمایل شروع به تعمیر میگردد،مشکل آبخوردگی برای یک دستگاه برقی بسیار میتواند مشکل ساز باشد زیرا آب به تمام نقاط اسکوتر نفوذ کرده و ممکن است آسیب به جاها مختلف وارد شود بنا براین برای رفع این ایراد میتوانید در واتس آپ برای ما پیام بگذارید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

در ایم مورد باتری اسکوتر ناین بات ایراد دیده است برای رفع این مشکل میبایست باتری تعویض گردد همچنین برای جلوگیری از باتری اسکوتر برقی ناین بات حتما آن را بدون شارژ رها نکنید و در سطوح دارای استحکاک نرانید

این ایراد از خرابی والف و سری لاستیک اسکوتر ناین بات میباشد و برای رفع آن حتما باید والف تعویض گردد همچنین لاستیک باید مورد بررسی قرار بگیرد که پنچر نباشد از عمده خرابی های باتری و برد اسکوتر ناین بات که عاملش استفاده با لاستیک کم باد است در بین خرابی ها بسیار شایع میباشد.

بطور کل برد اسکوتر ناین بات دارای یک مادر برد میباشد و ساختارش با اسمارت بالانس ها بسیار متفاوت میباشد

در این مورد ممکن است از قسمت نرم افزار در تلفن همراه سرکت کم شده باشد .همچنین ضعیف شدن باتری و فاسد شدن آن باعث این مشکل خواهد شد

این قطعه که دو عدد کنار هم قرار میگیرند در صورت خراب شدن و پارگی باید حتما تعویض گرددند برای تعویض ابری دسته ناین بات میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید

مشکل اتصال به تلفن همراه اسکوتر برقی ناین بات:

برخی مواقع برای اتصال به تلفن همراه و استفاده از اپلیکیشن ممکن است به مشکل برخورد کنید این ایراد میتواند از برد اپلیکیشن باشد که دچار خرابی شده و اتصال صورت نمیگیرد اما باید این را بخاطر داشته باشید که حتما اپلیکیشن خود اسکوتر برقی ناین بات باید باشد تا اتصال صورت گیرد برای بررسی این ایراد باید ابتدا برد اپلیکیشن که یک ماژول کوچک است که به برد تعادل متصل شده است بررسی گردد بهتر است برای تعمیر اسکوتر برقی ناین بات و بررسی این ایراد حتما با ما تماس حاصل فرمایید بدلیل پیچدگی این نوع اسکوتر برقی ها ممکن است در حین باز کردن دچار ایراد شوند پس در نتیجه قبل از هر کاری سوکت باتری بکشید با بری آورن اسکوتر برقی به واحد تعمیرات ما تماس حاصل فرمایید همچنین میتوانید برای خرید این قطعه و مشاوره با کارشناسان در واتس آپ در ارتباط باشید.

ساده ترین راهکار برای تعمیر اسکوتر ناین بات:

یکی از عمومی ترین راهکاری که میتوانیم خودمان انجام دهیم ریست. اسکوتر برقی ناین بات است. شما زمانی میتوانید اسکوتر را ریست کنید.که تعادل خود را از دست داده باشد و بصورتصحیح حرکت نکند در این.حالت میتوانید این کار را انجام دهید. و حتما باید به خاطر داشته باشید شما. مجاز هستید یک با این کار را انجام دهید تکرار این عمل.باعث خواهد شد که ایرادی به ایراد اصلی اضافه گردد زیرا ریست اسکوتر .پشت سر هم باعث خواهد شد برد تعادل بسوزد و باید برد بصورت کامل تعویض گردد.

اسکوتر برقی های شیائومی میجیا و بررسی ایرادات آن:

این اسکوتر برقی ها هم مانند مدل های قبلی هستند و ایراداتی مشابه آنها برایشان رخ میدهد اما کمی متفاوت تر هستند بدلیل هوشمند تر بودن و همچنین علاوه اتصال به تلفن همراه ربموت آنها میتواند اسکوتر برقی میجیا را هدایت کنند از شایع ترین ایرادات آن شکستگی پین اتصال دنده دسته اسکوتر برقی و همچنین خرابی باتری میباشد البته باتری های آن با برند سامسونگ تولید میشوند. در صورت خراب شدن اسکوتر برقی میتوانید آن را برای تعمیر به ما تحویل دهید.

اشتراک گذاری