شرکت فنی مهندسی اسکوتریا یا خدمات تعمیر اسکوتر برقی

ریست اسکوتر برقی | آموزش کالیبره کردن اسکوتر شارژی

5/5 - (3 امتیاز)

چه زمانی باید عمل ریست اسکوتر برقی را انجام داد؟:

سلام خدمت همراهان گروه مهندسی اسکوتریا ،در این صفحه قصد داریم تا یکی از آسان ترین روش های تعمیر اسکوتر برقی را به شما عزیزان آموزش دهیم حتما در مورد کالیبره. اسکوتر برقی چیزهایی شنیده اید اما نمیدانید که چگونه و چه زمان باید اسکوتر برقی را کالیبره کرد بسیاری از شما عزیزان با ما تماس. میگیرید و در مورد (ریست اسکوتر برقی )سوال میپرسید و نحویه انجام آن را جویا میشوید ما این بخش را اختصاص داده ایم. به این مورد از خرابی اسکوتر برقی امیدوارم مطالب این بخش بتواند مشکل اسکوتر برقی شما عزیزان را بر طرف سازد.

برای ریست اسکوتر برقی چه کار باید کرد؟

ابتدا باید بدانیم که چه زمانی اسکوتر از باید ریست کرد و باید بدانیم که اسکوتر را نباید مرتب و پشت سر هم به تعداد. دفعات زیاد ریست کرد زیرا امکان دارد که مشکل اسکوتر از قسمت دیگری باشد و با ریست کردن ایرادی به ایرادات اسکوتر اضافه میشود زمانی. که اسکوتر روشن میشود اما در حالت نقطه صفر با سطح زمین یا به عبارتی اسکوتر با سطح زمین تراز نباشد مثلا اسکوتر را وقتی. کمی خم میکنید به سمت جلو یا عقب حرکت میکند در این حالت نیاز به ریست است یا زمانی که پای خود را بر روی. پدال اسکوتر قرار میدهید چراغ آلارم قرمز رنگ روشن میشود و اسکوتر حرکت نمیکند یا زمانی که اسکوتر به طور اصتلاح از حالت کالیبره خارج. شده است.و با انجام این کار در اصل اسکوتر به حالت تنظیمات اولیه بر میگردد.

ریست اسکوتر برقی

 

روش ریست اسکوتر برقی اتوبالانس

در مراحل بالا روش ریست اسکوتر برقی برای مدل های ساده را توضیح داده ایم اما با ورود هاوربرد های دارای اپلیکیشن روش کالیبره کردن آنها نیز با تلفن همراه میباشد البته اسکوتر قی های اتوبالانس نیز با همین روش که توضیح داده ایم انجام میشود اما برخی نیز متفاوت است شما میتوانید از قابلت ریست از راه دور در اسکوتر برقی های اپلیکیشن دار نیز استفاده کنید فقط کافیست در بخش تنظیمات  قسمت ریست کردن یا کالیبره کردن را پیداکنید و این کار را انجام دهید.

پس از اتمام عمل ریست اسکوتر برقی می توان سوار آن شد؟:

بهتر است قبل سوار شدن اسکوتر برقی را تست کنید با روشن کردن هاوربرد سعی کنید با دست تست کنید وقتی اطمینان حاصل کردید که. ایراد نامیزان بودن کفه های اسکوتر برقی بر طرف شده است میتوانید از آن استفاده کنید اما اگر با خطایی روبرو شدید که غیر معقول. است میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید و از ما راهنمایی بخواهید.

مواردی که اسکوتر برقی را از کالیبره خارج میکند:

از راندن اسکوتر برقی در سراشیبی و یا سر بالایی که شیب های 20 درجه به بالا هستند اجتناب کنید این کار ممکن است اسکوتر. برقی را از بالانس خارج کنید همچنین از ایستاده روشن کردن اسکوتر برقی پرهیذ کنید در هنگام روشن کردن اسکوتر برقی دکمه پاور را به. مدت طولانی نگه ندارید و در هنگام شارژ شدن اسکوتر برقی آن را روشن نکنید 

 

 

در اینجا به توضیح کامل( آموزش ریست اسکوتر برقی)میپردازم و سعی کردم به گونه ای توضیح دهم که بتوانید با انجام دستور العمل ها عمل ریست اسکوتر برقی را به درستی انجام دهید و این آموزش هیچ نیازی به دانش فنی در مورد تعمیرات الکترونیک ندارد.

مرحله اولاسکوتر را خاموش کنید
مرحله دوم

اسکوتر را به صورت موازی باسطح زمین قرار دهید حتما دقت کنید که اسکوتر در سطح شیب دار نباشد برای انجام بهتر این کار میتوانید برنامه تراز را از اینجا دانلود کنید یا از (کیو آر) کد استفاده کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید.

برای دانلود نرم افزار تراز با تلفن همراه اینجا کلیک فرمایید.

مرحله سومدر حالتی که اسکوتر شما خاموش است و همچنین در حالتی که اسکوتر را طبق توضیح بالا بر سطح زمین قرار داده اید در همین حالت اسکوتر را حفظ کنید و حتما در نظر داشته باشید که پدال های اسکوتر دقیقا رو بروی هم قرار گرفته باشند.ریست اسکوتر برقی
مرحله چهارماگر از برنامه تراز استفاده کرده اید حواستان به نقطه صفر باشدو در همین حالت دکمه پاور را به مدت 8 ثانیه نگه دارید
مرحله پنجمدر این حالت چراغ های اسکوتر شروع میکند به چشمک زدن و چراغ های جلو و چراغ اختار نیز روشن و خاموش میشوند . این مرحله دقت بیشتری میخواهد به هیچ وجه اسکوتر را از حالت نقطه صفر خارج نکنید و اسکوتر را تکان ندهید زیرا ژیروسکوپ ها وضعیت حالت تعادل اسکوتر را انالیز میکنند و برای آی سی پردازشگر ارسال میکنند. اسکوتر را در این حالت با مدت زمان 20 ثانیه نگه دارید.
مرحله ششمبعد از گذشت زمان بالا اسکوتر را خاموش کنید

 

 

 

 

در پایین فیلمی برای شما قرار داده ایم که میتوانید با دیدن آن راحتر اسکوتر برقی را ریست کنید 

از اینکه تا به اینجا همراه ما بودید سپاسگذاریم امیدواریم توانسته باشیم در خصوص ریست اسکوتر برقی اطلاعات کافی به شما عزیزان داده باشیم در. صورت رضایت از آموزش این صفحه لطفا در پایین امتیاز دهید.همچنین میتوانید در پایین همین صفحه نظرات و دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید نظرات شما برای ما مهم بوده و حتما به آنها پاسخ خواهیم داد

 

 

 

 

اشتراک گذاری