شرکت فنی مهندسی اسکوتریا یا خدمات تعمیر اسکوتر برقی

عملکرد ریموت اسکوتر برقی ،نصب و نگهداری ریموت اسکوتر شارژی

2.1/5 - (7 امتیاز)

سلام خدمت همراهان گروه مهندسی اسکوتریا در این بخش میخواهیم در خصوص عملکرد ریموت اسکوتر برقی توضیحاتی را بدهیم و تمامی سوالاتی که در مورد آن شده است  را پاسخ دهیم و بدانیم که این قطعه چه کاربردی در اسکوتر شارژی ما دارد و برای نگهداری آن چه نکاتی را باید رعایت کنیم پس با ما همراه باشید

ریموت اسکوتر برقی و کاریش در هاوربرد:

ریموت اسکوتر برقی یک قطعه ای است که با آن اسکوتر برقی از راه دور روشن و خاموش میکنیم اما بدانید که اسکوتر برقی بصورت کامل خاموش نمیشود. و در حالت غیر فعال میماند در واقع مانند گوشی موبایل که صفحه اش خاموش میشود اما در واقع در حالت استندبای قرار دارداز کارایی خوب آن میتوان به مواقعی اشاره کرد که برای مدت کمی نمیخواهید استفاده کنید. و با ریموت به حالت استند بای قرار میدهید.

نکاتی در خصوص نگهداری و جلوگیری از خرابی ریموت اسکوتر برقی:

معمولا خرابی این قطعه کم میباشد البته باید گفت که ماژول روی برد تعادل ممکن است بسوزد و یا اینکه خود ریموت خراب شود برای نگهداری و جلوگیری از خرابی آن ابتدا بدانید. که عملکرد ریموت اسکوتر برقی چگونه است این قطعه یک رادیو فرستنده کوچک میباشد. که از راه دور برد های تعدل را غیر فعال میکند چراغ های اسکوتر برقی خاموش میشوند همچنین میشود برای سالم ماندن آن در هنگام خاموش و روشن کردن پاهای خود را از روی پدال ها بر داریم.

ریموت اسکوتر برقی

 

آیا اسکوتر برقی های بدون ریموت قابلیت نصب ریموت دارند؟:

ریموت اسکوتر برقی به تمام برد های سه تیکه قابل نصب میباشد البته برد های دارای اپلیکیشن که خود قابلیت های بیشتری دارند نیاز نیست اما میتوان برای آنها هم نصب کرد برای تهیه این قطعه میتوانید به ادامه مطالب مراجعه فرمایید.

روش نصب ریموت اسکوتر برقی:

برای نصب آن باید قاب اسکوتر را باز کنید و کیت کوچک که در تصویر مشاهده میکنید را بر روی برد تعدل لحیم کنید کار خاصی ندارد برای این کار نیاز به هویه و سیم لحیم دارید البته اگر از ما تهیه کنید نصب را تعمیر کاران مجموعه انجام خواهند داد برای نصب ابتدا قاب اسکوتر برقی را باز کنید.

سپس سوکت باتری را جدا کرده بعد سوکت برد تعادل را جدا کرده پیچ ها را آزاد کنید برد تعادل را خارج کرده و سپس هویه را به برق بزنید در کنار برد تعادل چهار عدد متالیزه کوچک میبینید. کیت ریموت را پایه هایش را داخل این چهر خانه کرده از زیر پایه هارا لحیم کنید و بعد از اتمام کار برد تعادل را بر روی پایه خود نصب کنید و سپس پیچ هاراببندید و سوکت را مجدد نصب نمایید بعد از بستن قاب اسکوتر میتوانید از ریموت اسکوتر برقی استفاده کنید.

 

تعمیر اسکوتر برقی

اشتراک گذاری

مقالات مرتبط