شرکت فنی مهندسی اسکوتریا یا خدمات تعمیر اسکوتر برقی

تعویض شاسی اسکوتر برقی | آموزش نگهداری و مراقبت از شاسی هاوربرد

امتیاز دهیدpost

سلام خدمت همراهان عزیز در این صفحه قصد داریم  بپردازیم به آموزش تعویض شاسی اسکوتر برقی و علت های شکستن آن و همچنین نکاتی را در خصوص نگهداری این قطعه بسیار مهم را عنوان کنیم  همچنین آشنایی با انواع شاسی های هاوربرد پس با ما همراه باشید.

معرفی شاسی اسکوتر برقی:

شاسی اسکوتر برقی از جنس آلمینیوم خشک بوده و تمامی قطعات برقی و مکانیکی به این قطعه متصل میشود علاوه بر این تمامی وزن شخصی که استفاده میکند را تحمل میکند پس توقع میرود که اگر وزن تایین شده بالاتر باشد دچار شکستگی میشود اما واقعا وزن تایین شده تا چه سقفی است حتما بدانید که نهایت این وزن 90کیلوگرم بوده و بیشتر از آن توصیعه نمیشود

شاسی اسکوتر برقی

 

اجزای تشکیل دهنده شاسی اسکوتر برقی:

شاسی اسکوتر برقی تشکیل شده است از دو کفه که توسط شفت نگهدارنده به هم متصل هستند پین وسط که وظیفه مهار کردن این دو کفه را دارد و خم شدگی این پیش شایع است پلاستیکی های سنسور که به شاسی اسکوتر متصل میشودو بست های نگهدارنده موتور اسکوتر برقی سعی کنید در هنگام سوارشدن اسکوتر برقی در کناره ها پاهارا قرار دهید این کار باعث جلوگیری از شکستن شاسی اسکوتر میشود.

جلوگیری از شکستگی شاسی اسکوتر برقی:

برای اینکه این قطعه آسیب ننبیند اولین مرحله رعایت کردن وزن مناسب است،وزن استاندارد برای یک اسکوتر برقی نهایت 90 کیلو میباشد و علل دیگر که خیلی شایع است نادرست قرار دادن پاها بر روی کفه اسکوتر برقی میباشد باید حتما پاهارا در کناره های ان قرار دهید تا آسیب به شاسی اسکوتر برقی وارد نشود.

تعویض شاسی اسکوتر برقی

اگر برای این کار مهارت ندارید پس در ادامه با ما باشیدبرای تعویض شاسی اسکوتر برقی ابتدا باید کل قطعات را یک به یک جدا کنید تا به شاسی دست پیدا کنید سعی کنید بعد از باز کردن قاب اسکوتر برقی ابتدا باتری اسکوتر را از مدار خارج نمایید هیچ گاه شاسی شکسته را جوش ندهید چون فایده ای ندارد و دوباره از همانجا میشکند.

انواع شاسی اسکوتر برقی:

همانطور میدانید اسکوتر برقی شامل یک مدل و یک برند نمیشوند مدل ها و سایز های مختفی دارند به طور کل در ساختار آن اسکوتر های 6 اینچ 8اینچ 10 اینچ و آفرود دارای شاسی یک شکلی دارند حالا در جداول زیر کامل تر توضیح میدهیم در خصوص این شاسی های اسکوتر برقی.

شاسی اسکوتر برقی های 6 اینچ،8اینچ،10اینچ و آفرود با هم سازگارند هیچ تفوتی بین آنها نمیباشد البته شاید کمی متفاوت باشند ولی قابل نصب هستند و میتوانید آنها را تهیه فرمایید 
شاسی اسکوتر برقی
شاسی اسکوتر برقی های اف اسپید D10 و اسکوتر برقی های MID کاملا با مدل های بالا تفاوت دارند و هیچ کدوم از آنها به این مدل اسکوتر برقی ها قابل نصب نیست حتما به خاطر داشته باشید که این مدل ها بسیار مستعد شکستن میباشند.
اسکوتر اف اسپید

 

 

اسکوتر برقی ناین بات که شاسی آن بصورت غیر متحرک بوده معمولا خرابی و شکستگی کمتری دارد اما باز مشاهده شده بر اثر ضربه این مشکل برایش پیش آمده است
شاس اسکوتر برقی ناین بات

تعمیر اسکوتر برقی

اشتراک گذاری

مقالات مرتبط