شرکت فنی مهندسی اسکوتریا یا خدمات تعمیر اسکوتر برقی

آموزش نصب برد اسکوتر برقی | نحویه تعویض برد اسکوتر شارژی

امتیاز دهیدpost

سلام خدمت همراهان گروه مهندسی اسکوتریا در این اینجا با شما هستیم در خصوص شناخت برد اسکوتر برقی و ایرادات آن و همچنین آموزش نصب برد اسکوتر برقی که شما عزیزان. بعد از تهیه آن بتوانید به راحتی آن را با ابزاری ساده در مزل به سادگی تعویض نمایید پس با ما همراه باشید در ادامه. این مطالب

معرفی برد اسکوتر برقی:

اسکوتر های برقی مانند هر وسیله ای برقی دیگر دارای برد الکترونیکی میباشند که در راستای حرکت و استفاده و روشن شدن دستگاه طراحی شده. اند ساختار این قطعات به گونه ای است که ولتاژ را از باتری گرفته و طی فرایندی چرخ های اسکوتر برقی را میچرخاند به. طور کلی اسکوتر های برقی با ساختار دو برد و سه برد تولید میشوند که در حال حاضر دوبرد دیگر طرف دار ندارد بدلیل کیفیت. پایین اما منظور از سه برد این است که این قطعات تشکیل شده اند از دو برد تعادل مجزا و یک مادر برد که مدریت تمام اسکوتر برقی به عهده آن میباشد در ادامه با نحویه تعویض برد اسکوتر شارژی آشنا خواهیم شد.

تعویض برد اسکوتر برقی

آشنایی با انواع برد اسکوتر برقی :

در حال حاضر فقط در مورد برد های سه تیکه موجود در بازار توضیح میدهیم ، به طور کل دو دسته برد وجود دارد سری های. اول که ساده بودند و هیچ آپشنی نداشتند دسته دوم که دارای سیستم اتوبالانس هستند و دارای اپلیکیشن که الان خیلی رواج پیدا کرده اند. به دلیل هوشمند تر شدن آنها از نظر ظاهری تفاوت آن چنانی با سری های قبلی ندارند و ساختار همانند دارند.

آیا میشود اسکوتر برقی دو برد را به سه برد تبدیل کرد؟:

جواب بله هست کافیست دو برد را خارج کرده و یک دست برد سه تیکه به همراه پایه ژیروسکوپ تهیه کرده و در قسمت پایین مطالب مربوط به آموزش تعویض برد اسکوتر برقی را با دقت مطالعه فرمایید.

 

رنگ برد اسکوتر های برقی در عملکرد آنها تاثیر دارد؟:

کارخانه های تولید برد اسکوتر برقی ممکن است کیت های الکترونیکی را با رنگ های مختلفی تولید کنند و تاثیر آن چنانی ندارد فقط المانهای. روی برد هستند که باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند برد ها در رنگ های سبز ،آبی ،قرمز ،مشکی در اسکوتر ها تعبیه شده اند. اما در حال حاضر فقط رنگ سبز موجود میباشد که از کیفیت متالیزه بهتری برخوردار است در ادامه با آموزش نصب برد اسکوتر برقی آشنا. میشویم و نکاتی در خصوص نگهداری در خصوص نگهداری آن عنوان خواهیم کرد.

اسکوتر برقی دو برد

 

چه زمانی باید برد اسکوتر برقی تعویض گردد؟:

وقتی اسکوتر برقی شما خراب شده است و برای تعمیر آن به ما مراجعه کنید تعمیرکاران مجموعه در بیشتر موارد سعی میکنند. آن را تعمیر کنند زیرا پایه اساس گروه مهندسی اسکوتریا بر تعمیرات است اما برخی مواقع شدت سوختگی و خرابی برد اسکوتر برقی بالا است. و ارزش تعمیر را ندارد در این مرحله میبایست برد تعویض گردد که همکاران ما بصورت رایگان این کار را برای شما انجام میدهند. و اگر خودتان مایل به تعویض باشید میتوانید با مطالعه این صفحه در خصوص آموزش نصب برد اسکوتر برقی به راحتی در خانه این کار را انجام دهید.

قبل خرید برد اسکوتر شارژی باید چه کارهایی را انجام داد؟:

برای تهیه برد اسکوتر برقی ابتدا باید قاب اسکوتر را باز کنید بعد از نمای بالا وکلی از آن عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید ممکناست اسکوتر شما فرم شاسی اش فرق کند مانند اسکوتر MID که شکل ظاهری اش فرق میکند با بقیه هاوربرد ها سپس کارشناسان فروش ما برد مناسب اسکوتر برقی شما را ارسال میکنند البته باید به خاطر داشته باشید اگر اسکوتر برقی شما دارای ساختار دو برد بود و میخواهید آن را به سه برد تبدیل کنید باید حتما پایه های برد تعادل را تعویض نمایید. تا بتوانید آموزش نصب برد اسکوتر برقی را انجام دهید.

منظور از پایه برد تعادل یا پایه ژیروسکوپ چیست؟:

این قطعه پلاستیکی نگهدارنده برد تعادل میباشد که به شاسی اسکوتر برقی پیچ میشود اگر این قطعه برای برد های دوتا با برد های سه تایی تفاوت دارند.

پایه ژیروسکوپ

آموزش تعویض برد اسکوتر برقی و نحویه نصب آن

خوب تا الان اگر سوالی در خصوص برد اسکوتر برقی در ذهنتان بود با مطالعه مطالب بالا به پاسخ هایتان رسیدید حالا میخواهیم به آموزش نصب برد اسکوتر برقی که مبحث اصلی ما است بپردازیم  پس با ما همراه باشید و با دقت مطالفه کنید.

1-با یک پیچ گوشتی چهارسو که تنها ابزار مرد نیاز است قاب های اسکوتر برقی را باز کنید.

2-سوکت باتری را جدا کرده و بست آن را آزاد کنید 

3-اگر اسکوتر دوبرد هست برد ها به همراه پایه را باز کنید

4- تمام سوکت هارا جدا کرده سوکت چرخ ها را با ملایمت جداکنید

5-پایه ژیروسکوپ را نصب کنید

6- برد اصلی را در جای خودش قرار دهیدو با پیچ ببندید

7- سیم هارا از وسط اسکوتر خارج کنید فقط سیم های بلند سعی کنید برای سهولت ابتدا سیم باتری را خارج کنید

8- تمامی فیش هارا سر جای خودشان فیکس کنید

9- ابتدا قاب قسمت برد اصلی ببندید و سپس سوکت باتری وصل کرده و اسکوتر را روشن کنید اگر روشن شد خاموش کنید و قاب قسمت باتری هام ببندید

10- اسکوتر را بصورت صحیح قرار دهید و آن را ریست کنید و استفاده کنید (برای آموزش ریست اسکوتر برقی به ادامه مطالب مراجعه فرمایید)

 

توصیه های مفید:

برای نصب برد اسکوتر برقی بهتر است این کار را به ما واگذار کنید تجربه بالای تعمیرکاران مجموعه باعث شده است در کمترین زمان و. بدون هیچ مشکلی کار نصب را انجام دهند و حتی به صورت حضوری میتوانید آموزش نصب برد اسکوتر برقی را از ما بخواهید.

 

امیدواریم با آموزش بالا بتوانید روند نصب اسکوتر برقی را بدرستی انجام دهید و مشکل دستگاه برطرف شود اگر چنانچه در هنگام نصب و بعد از آن به مشکل برخورد کردید نگران نباشید کافیست سوکت باتری را جدا کنید و با ما تماس حاصل فرمایید و از راهنماییهای ما بهرهمند شوید همچنین میتوانید اسکوتر برقی را برای ما ارسال کرده و کار نصب را به ما بسپارید.

 

تعمیر اسکوتر برقی

اشتراک گذاری