شرکت فنی مهندسی اسکوتریا یا خدمات تعمیر اسکوتر برقی

لرزش اسکوتر برقی و آموزش رفع لرزش اسکوتر شارژی

5/5 - (1 امتیاز)

سلام خدمت همراهان گروه مهندسی اسکوتریا در اینجا با شما هستیم در خصوص لرزش اسکوتر شارژی و علت این ایراد و همچنین میپردازیم به آموزش رفع لرزش اسکوتر برقی و نکاتی در خصوص جلوگیری از وجود آمدن این ایراد ، اگر هاوربرد شما هم دچار چنین ایرادی شده و تمایل به رفع آن دارید تا انتهای این مقاله با ما باشید.

برای مشاوره با ما بر روی آیکون واتس آپ کلیک نمایید

مقالات مرتبط:

علت لرزش اسکوتر برقی هنگام استفاده از آن چیست؟

این سوالی است که بسیاری از عزیزان از بنده میپرسند که هنگام سوار شدن و یا پیاده شدن از اسکوتر برایشان بوجود می آید. این مشکل میتواند خطرناک باشد و یا حتی از عزیزان با دین ایم مشکل در اسکوتر از سوار شدن آن اجتناب میکنند . من در این قسمت علت های این مشل در اسکوتر را به شما عزیزان توضیح میدهم . و امیدوارم که بتوانم با گذاشتن این مطالب آموزشی مشکل شما عزیزان را بر طرف سازم.پس باما همراه باشید برای رفع ایراد لرزش اسکوتر برقی.

به طور مثال چند مورد است که اسکوتر به این مشکل برخورد میکند . اما این مشکلات قابل رفع هستند.که در ادامه به طور جداگانه توضیح میدهیم و به بررسی و رفع ایراد اسکوتر می پردازیم.

مشکل لرزش اسکوتر برقی از چیست؟

مورد اول:

یکی از شایع ترین ایرادات این است که وزن کسی که از اسکوتر استفاده میکند کمتر از حد تعیین شده میباشد .شخصی که از اسکوتر استفاده میکند باید حد اقل 30 کیلوگرم وزن داشته باشد در غیر این صورت اسکوتر زیر بایش شروع میکند به لرزیدن و زمانی که برروی اسکوتر ایستاده و حرکت نمیکند این لرزش اسکوتر برقی بیشتر میشود.اما با ورود اسکوتر های اتو بالانس این مورد رفع گردیده است.برای اتوبالانس کردن اسکوتر خود میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید.

.

مورد دوم:

عدم استفاده صحیح از اسکوتر باید حتما به خاطر داشته باشید که اسکوتر یک دستگاه تعادلی است نباید خود را بر روی آن محکم نگهدارید کمی خود را شل کنید زانوها را خم کرده و سعی کنید با نرمی از اسکوتر استفاده کنید. اگر به این شکل استفاده کنید پاهای شما خسته نمیشود . در ضمن پا هارا بر روی پدال درست قرار دهید دقیقا در وسط و کمی به طرف چرخ ها باشد.

مورد سوم:

مشتریان عزیزی تماس میگیرند و میپرسند که چرا اسکوتر ما پس از مدتی در هنگام سوار شدن و پیاده شدن دچار لرزش میشود .باید بگویم این یک ایراد فنی است و باید تعمیر شود اگر با این مشکل دچار هستید و اگر اسکوتر را هم ریست کردید و درست نشد باید حتما به یک تعمیر گاه اسکوتر مراجعه کنید. برای از بین بردن لرزش اسکوتر برقی حتما نکات بالا را رعایت فرمایید گروهی تشکیل دادم به نام گروه اسکوتریا که لینک عضویت رو در صفحه نخست قرار دادم شما عزیزان میتوانید با عضویت در این گروه مشکلات تان را با اینجانب مهندس توفیقی در میان بگزارید.

ایراد لرزش اسکوتر برقی در هنگام روشن کردن چیست؟:

مواقی است که بعد از روشن کردن هاوربرد به یکباره شروع به لرزش و ویبره خوردن درجا میکند این اتفاق ممکن است به قدری شدید باشد که ناگهان با ضربه زدن هایی همراه باشد علت از موارد زیادی است بطور مثال خرابی برد های تعادل و یا خرابی قسمت از مدار که به اتوبالانس دستگاه مربوط است در هر صورت مشکل لرزش اسکوتر برقی در ابتدای روشن کردن میتواند خطرناک باشد و ممکن است به باتری آسیب برساند.

برای رفع این ایراد قبل از هرکاری ابتدا میبایست اطمینان پیدا کرد که بردهای تعادل دچار اتصالی نشده باشند و یا اینکه یک طرف از پدال ها دچار ایراد نیستند اگر این موارد را بررسی کردید بعد از آن بهتر است با ما در واتس آپ در ارتباط باشید و از تعمیرکاران مجموعه مشاوره بخواهید.

خیلی مواقع برد اسکوتر از یک برند بی کیفیت باشد باعث لرزش خواهد شد اگر تمایل به مطالعه تفاوت برد اسکوتر ها دارید میتوانید وارد لینک شوید و به ادامه مطالب مراجعه فرمایید

امیدواریم مطالب بالا در خصوص لرزش اسکوتر برقی برای شما مفید واقع شده باشد اگر چنانچه سوال یا پیشنهادی داشتید میتوانید در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید نظرات شما دوستان برای ما مفید بوده و حتما به آنها پاسخ خواهیم داد ممنون که تا اینجا همراه ما بودید.

اشتراک گذاری