شرکت فنی مهندسی اسکوتریا یا خدمات تعمیر اسکوتر برقی

نگهداری اسکوتر برقی | آموزش نکات مهم در خصوص طول عمر اسکوتر شارژی

امتیاز دهیدpost

سلام خدمت همراهان گروه مهندسی اسکوتریا

در این صفحه میپردازیم به آموزش نگهداری اسکوتر برقی و نکاتی را برای طول عمر بیشتر این وسایل عنوان میکینیم و همچنین با مطالعه بیشتر. میتوانید با اجزای سازنده این وسایل آشنا شوید پس برای اینکه بدانید چگومه با اسکوتر های برقی که زیر پا قرار دارند باید رفتار کرد. با ما همراه باشید

 

آشنایی با تعمیر اسکوتر برقی

مقدمه ای در خصوص اسکوتر های برقی:

امروزه حمل و نقل برقی با سوخت های فسیلی رفته رفته جای خود را به انرژی الکتریکی میدهد و این اتفاق خوب کم کم در. تمام جوامع همه گیر میشود از اتومبیل های برقی گرفته تا اسکوتر های برقی که روانه بازار شده اند این قطعات بدلیل استفاده و متحرکت. بودن آن بیشتر مورد آسیب قرار میگیرند زیرا برای استفاده زیر پا هستند و ممکن است آسیب بیشتری نسبت به لوازم برقی مانند وسایل خانه که. معمولا ثابت هستند ببینند الته برای سات اسکوتر های برقی نیز از قطعات قوی بهره برده اند

لرزش اسکوتر برقی

نکات اولیه در خصوص نگهداری اسکوتر برقی:

اگر شما برای اولین بار از اسکوتر برقی استفاده میکنید و در خصوص مراقبت از آن اطلایی ندارید این بهتر است بدانید که که قبل. از هر چیزی نگهداری باتری اسکوتر برقی الویت صاحب اسکوتر برقی باید باشد این بدان معنی نیست که قطعات دیگر خارج از اولیت بوده و. مهم نیستند منظور این است که اگر باتری خراب شود قابل تعمیر نیست اما قطعات دیگر قابل تعمیر بوده پس باید در مراقبت از آن. هم دقت لازم را داشته باشیم، اولین نکته که باید رعایت کنید استفاده در سطوح بدون استحکاک است یعنی هیچ وقت اسکوتر برقی را روی فرش استفاده نکنید.

برای نگهداری از باتری اسکوتر برقی میتوانید به ادامه مطالب مراجعه کنید.

زمان استفاده از اسکوتر برقی چه مدت است؟:

این سوالی است که پاسخ آن را باید دانست بدلیل اینکه وقتی از اسکوتر برقی استفاده میشود موتور های ان داغ میکنند و وزن شخص نیز تاثیر مستقیم دارد در این موضوع اگر دز خصوص نگهداری اسکوتر برقی این نکته را رعایت نکنید به مرورز زمان تاثیر خود را بر روی باتری اسکوتر برقی و برد اسکوتر برقی میگذارد پ حتما بیشتر از نیم ساعت از اسکوتر برقی استفاده نکنید این مدت در سطوح دارای استحکاک باید نصف باشد البته در بالا گفتیم که بر روی سطوحی مانند فرش و خاکی و چمن استفاده نشود پس در نتیجه داغ شدن چرخ اسکوتر میتواند خساراتی را به این دستگاه وارد کند همچنین سعی کنید بصورت ثابت روی اسکوتر برقی ایستاده و بدون حرکت قرار نگیرید این مورد هم بسیار مهم بوده که باید رعایت شود.

آیا در روز بارانی میشود از اسکوتر برقی استفاده کرد؟:

این مورد فقط برای اسکوتر برقی های دارای استانداردIP54 صدق میکند این استاندارد تایید میکند که وسیله برقی در شرایط رطوبت و گرد. و خاک نیز عایق است مانند اسکوتر برقی های ناین بات ولی در کل توصیه میشود که هرگز وسیله برقی خود را در شرایط رطوبت و. آب استفاده نکنید زیرا آبخوردگی بدترین خسارات را وارد میکند چون در تمام قطعات نفوذ کرده و اتصالی بوجود می آورد سعی کنید در روز هایی که.هوا آفتابی است از اسکوتر برقی استفاده کنید این مورد هم از نکات مهم در خصوص نگهاری اسکوتر برقی محسوب میشود.

 

اشتراک گذاری

مقالات مرتبط